هویت

هویت

درد و دل
هویت

هویت

درد و دل

آهای اهالی!آهای سنگ صبورااا.....!

 

سلام؛
آهای سلام!
با شمام دوستای قدیمی،سلااااااااااااااااااام!
کسی نیست؟!

این بود انتظار کشیدنتون؟!

من اومدم!

آره،اومدم ولی با تاخیری 2.5 ساله به جای 1 سال.......!!!

پس کجایید؟!  چرا مثله لشگر شکست خورده شدید؟

بقیه بچه ها کجان؟!

آره! قبول شدم!!!!

الان دانشجوی ارشدم ، تو یک مقطع بالاتر و امید به کاره کمتر! (اشاره به مشکلات جامعه هم داشته باشیم!!)

می خواستم ننویسم تا بهار امسال و عید باستانیمون؛ آخه دنبال موضوعی برای شروع دوباره نوشتن، بودم؛ و چی قشنگتر ازعید با هویتمون:نوروز!

ولی امشب همه چیز عوض شد!
اومدم به وبلاگم یه سرو گوشی آب بدم!! که شروع کردم به خوندن دست نوشته هاتون که نه گل نوشه هاتون!!

یه لحظه دلم براتون تنگ شد!

دلم برای تک تک شماها تنگ شد!

شروع کردم و یکی یکی به وبلاگ هاتون سر زدم و حسرت خوردن!

حسرت اینکه خیلی هاتونم مثله من رفتید!
ولی صد رحمت به من که باز جای امیدواری واسه برگشتن گذاشتم! ولی شماها که کلا خداحافظی کردید!؟

آخه انصافتون کجاست؟!! نمی گید اینجا چشم انتظاراند و با ندیدنتون تنها آه حسرتِ که می مونه!!!

 

روز وصل دوستداران یاد باد         یاد باد آن روزگاران یاد باد

 گرچه یاران فارغند از یاد من        از من ایشان را هزاران یاد باد

 



نظرات 8 + ارسال نظر
دامون دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:05 ب.ظ http://www.damun.blogsky.com

صونای نازنین
واقعا ممنونم که بعد این همه مدت به من سر زدی و باعث شدی بیام اینجا و کامنتم رو برای پست قبلیت که بیشتر از دو سال پیش نوشته شده بخونم!!
چقدر حیرت کردم. مثل اینکه یه تکه از گذشته رو دوباره کشف کردم!! چقدر زمان گذشته از اون روزها!! چقدر همه چیز عوض شده...
یک آن حس کردم کسی که اون کامنت رو اون روزها برات گذاشته رو دیگه نمی شناسم. برام غریبه بود...
مرسی عزیز
خوشحالم که برگشتی

فرید شهابی دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1388 ساعت 05:44 ب.ظ http://www.3232922.blogfa.com

سلام آبجی صونیا من دوباره مزاحم شدم
این مطلب شم هم مثل بقیه ی مزالبتون قشنگه
راست می گید : گر چه یاران فارغند از حال من از من ایشان را هزاران یاد باد

رضا ×تریپ تاپ× دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:56 ب.ظ http://liliput.blogfa.com

سلام

مهم اینه که اومدی و مهمتر از اون اینه که با عشق اومدی و دست پر موفقیتت...

می خواهم محکم باشی و بهترین...

در انتظار مطالبتم...

مهربانی پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 06:44 ب.ظ http://kindness.blogsky.com

سلام وخوش آمدگویی خدمت شماگرامیترین دوست
بازگشت دوبارتون رووهمینطورموفقیتتون رو ازصمیم قلبم تبریک میگم /
سکوتم
ساقه های محض خیالست
روزی سبدی خواهم بافت
برای میوه های رسیده ی کلامت
همیشه وهمیشه سرفراز وموفق وشاد باشید /
درپناه حق باشید /

محمد موسوی جمعه 2 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:30 ب.ظ

درود
تا هنگامی که جایی را در یاد دارید ساکن آنجایید!
پس نمی توان گفت که باز گشتید اما بسیار خوشحالم که باز نوشتید با تبریک قبولی شما و آرزوی موفقیت در تمامی عرصه ها
فیروز بادید
بدرود

ممنون از لطف و حسن نیتتون...

فرید شهابی شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 06:23 ب.ظ http://www.3232922.blogfa.com

سلام من همه روز میام وبتون
وبتون عالیه

یاسمنگولا دوشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:04 ب.ظ http://yasmangoolabad.blogsky.com

درووووووووووووووووووووووووووووود

فدات فدات
یه بوس برات
یه چسب بزن بچسبونش
پر نزنه از رو لبات

به به

باد آمد و بوی انبر آورد
حالا هم نمیومدی
روت شد برگشتی؟

حیف که باهات رو دربایسی دارم و الا دو سه تا نا سزای آبدار نثارت می کردم
بعد دو سال اومدی دو قورت و نیمت هم باقیه؟؟؟

علی ای الحال ، بسیار خوش آمدی
تبریک میگم که زخمت هات به بار نشست

عزیز منم دارم رو پایان نامه کار میکنم ... واسه همین دیر به دیر می آپم

اما اومدم وبلاگت دیدم یه شعر خشکل دو سال پیش گذاشتم تو نطراتت
گفتم حیفه اونجا بمونه بپوسه.... گداشتمش تو وبلاگم

بیا ببین

وای یاسی گلم
خوشحالم که بهم یه سر زدی
چه خوب خوش به حالت
ولی سخته مگه نه؟!
اتفاقا کاره خیلی خوبی کردی که از گل نوشته ی خودت استفاده کردی عزیزم...

yak mosafir یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:42 ب.ظ

hi there
beautiful writting :)
khastom yak compelement bigzaram baret
khosh bashin

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد